Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

söndag 17 juni 2012

Bot för hala skor!

Mina nya silver sandaler av märket Bronx är nog de halaste skor jag någonsin haft i min ägo. Men detta råder det numera bot på. Jag knallade iväg & köpte halkskydd, liknande en tunn sula i gummi med lite struktur som man fäster under på sulan av skon. Så nu kan jag äntligen börja använda sandalerna :0)

My new silver sandals from the brand Bronx is probably the most slippery shoes I've ever had in my possession. But now it's fixed. I bought the Anti slide sole, like a thin rubber sole with a little structure that easily attaches to the sole under the shoe. So now I can finally start using the sandals :0)



 Med dessa sandaler var jag tidigare Bambi på hals is, jag har endast provat de en gång & fattade snabbt beslutet att dessa var livsfarliga att gå ut i -BIG TIME :0(
 Köpte Anti slide sole hos Bianco...
 Här måttade jag, sedan var det bara att klistra fast sulan...
Klara att använda! Tur det för i kommande vecka kommer värmen slå till -rejält ;0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar